Spiller-boxen
  Email:   Kodeord:
   Ny bruger
   Glemt adgangskoden?
Rokada
  Forsiden
  Information
  Brug Rokada
  Forum Vis/Skjul emner i menuen Aktive emner
  Kalender
  Spørgsmål og svar   Reglerne
  Krøniken
Forum
Forum Aktive emner Medlemmer Søg

Forgot your Password?

All Forums
 Generelt
 Spørgsmål om Bergtussen
 Nyt emne  Svar til emne
 Send Topic to a Friend
 Printer Friendly

Author Previous Topic Topic Next Topic  
Casper Baade

Posted - 27/06/2010 :  23:01:55  Se profil  Send besked  Visit Casper Baade's Homepage  Svar med citat
1: Kan man dræbe en Bergtusse? (SpilMester, I.S.P.'s er udelukket)
2: Kan man bære en Bergtusse?
3: er det okay at sige en en person hvis han har forstenet en Bergtusse at han skal gå så man ik skal være sten i 8 timer?
4: Bergtusse er primært stor skjorte, store bukser og hætte? (og mange punge)

August Sepstrup

Posted - 27/06/2010 :  23:11:10  Se profil  Send besked  Visit August Sepstrup's Homepage  Svar med citat
1: ikke umiddelbart magisk, grundet deres raceevne magi immunitet, men der er måder som ikke er ISP relateret... men som det er så godt sagt: Find ud af det ingame ;)
2: ja, kan ikke helt huske hvad det kræver.. mener 8 personer med evnen bære person / 2 med dæmonisk styrke (Hæng mig ikke op på denne)
3: Nej, følg spillet, der er i princippet intet du skal nå.
4: kig i beskrivelsen

Bergtusse

Bergtusser er nogle små forskræmte væsner der trisser rundt omkring. Uheldigvis er de samtidig meget nysgerrige, hvilket gør at de meget ofte ender steder hvor de slet ikke er modige nok til at være. Den eneste race bergtusser ikke frygter er elvere, og hvis andre racer kommer en bergtusse for nær, besvimer den af skræk.. Når en bergtusse besvimer bliver den til sten og immun overfor magi og skade.

Udseende: Bergtusser er små og møgbeskidte. De er oftest klædt i laset tøj med lapper over det hele. Deres lommer og tasker er altid fyldt med småsten, blade, sneglehuse, svampe, og hvad de ellers render rundt og finder i skoven. Ligesom elvere og småfolk har bergtusser spidse ører, dog ikke nær så spidse. De har sjusket hår og nogle bærer huer eller små hatte. Bergtusser bærer aldrig eller meget sjældent nogen våben, da de ikke kan bruge dem uden at besvime.

Alder: Bergtusserne er udvokset når de er ca. 15-16 år gamle og bliver sjældent mere end 60-70 år.

Race KP: 1/1/1
Race mana: 0
Race evne, start: Forstene, Immunitet imod Magi.
Race evne, 100 EP: Ingen
Race evne, 200 EP: Supernysgerrighed
Race evne, 300 EP: Ingen

Fordele: Gode evner
Sminke krav: Spidse ører, sjusket hår og beskidt ansigt.

Frederik Fonsholt

Posted - 28/06/2010 :  08:15:38  Se profil  Send besked  Svar med citat
Til dit første spørgsmål:

Der var en debat om det for et par måneder siden, og konklusionen var: "Ja, bergtusser kan sagtens dræbes, men find ud af hvordan in-game."

Desuden, enhver der ved hvordan, ville aldrig kunne drømme om at sige det videre. Ud fra dit fjerde spørgsmål går jeg dog ikke ud fra, du spørger for at dræbe en bergtusse, snarere for at vide, hvordan du som bergtusse selv skal reagere. Så, med mindre en spilmester fortæller dig andet, dør du ikke af våben og magi.Gå til toppen af siden

Casper Baade

Posted - 30/06/2010 :  20:19:03  Se profil  Send besked  Visit Casper Baade's Homepage  Svar med citat
okay, angåene sminkning, Bergtusser er MEGET sjældne så når jeg skal sminkes skal jeg så spørge efter det eller bare "do it self"?

Gå til toppen af siden

Naomi Hagelberg

Posted - 30/06/2010 :  22:30:24  Se profil  Send besked  Svar med citat
Da der ikke er afsat en sminkør til de racer, der ikke har et hold, så er det nok en udmærket ide, at medbringe et billede af hvordan du skal se ud.

Jeg kan f.eks. stadig kun finde ud af at sminke sortelvere og vildelvere.

Frederik Sylvest

Posted - 30/06/2010 :  22:55:34  Se profil  Send besked  Visit Frederik Sylvest's Homepage  Svar med citat
Jeg har spillet været "vice" holdleder for Bergtusserne da det eksisteret.

Jeg kan godt finde ud af at sminke Bergtusser vis det erGå til toppen af siden

Mikael Ravn Bønnet

Posted - 10/07/2010 :  20:28:23  Se profil  Send besked  Visit Mikael Ravn Bønnet's Homepage  Svar med citat
Hehe Sjovt at se at hver gang der er et emne om bergtusser så dukker spørgsmålet op om man kan dræbe dem
for mig er spørgsmålet ikke om man kan men hvorfor ;)
det skal siges at det igennem GERF's kampagne (i hvert fald mens jeg spillede) kun lykkedes en gang at dræbe en bergtusse og han blev genoplivet bagefter :P

vedrørende bergtusse sminke som holdleder og med opfinder af hvordan bergtusser skulle sminkes så bliver det ikke noget problem dukker nok op en sidste gang til aug

hvis du /i har nogle spørgsmål om bergtusser så send mig en rokada post så skal jeg nok svare er trods alt en af dem der ved mest om bergtusser :)

Mikael Christensen

Posted - 26/07/2010 :  12:02:19  Se profil  Send besked  Svar med citat
Omkring hvordan man dræber en bergtusse:
Vær kreativ! Den besvimer KUN hvis den opdager dig ;)

Fear me if you're wise! And if you want anything, I'm next door playing with my tedybearGå til toppen af siden

Nyt emne  Svar til emne
 Send Topic to a Friend
 Printer Friendly
Hop til: