| Author |
Topic  |
|
Frederik Gad
|
Posted - 07/07/2010 : 13:04:47
hejsa Drenge og Piger.da det er mig som kommer til at være høj shaman i det nye system, så ville meget gerne have et overblik over hvem der vil være lærling hos mig. så derfor vil jeg meget gerne bede folk om at sende mig en RP. i denne RP skal gerne stå følgende. Off-game Navn: Off-game Alder: In-game Navn: Race: og så en lille begrundelse. om hvorfor det skal være DIG som lærling. jeg tager primært kun grønhuder, men andre som gerne vil førsøge sig som shaman, send mig en besked. ---------------------------- Vis dit skjold ære, vogt det med dit liv Dana Incendia!! Edited by - Frederik.gad@gmail.com on 07/07/2010 13:08:43 |
emil jacobsen
|
Posted - 08/07/2010 : 12:24:57
hej frede jeg tænkte lidt og kommer der ikk til at være en gobbo højshaman ???mangler i en??? (jeg melder mig gerne =D ) eller kommer der slet ikk til at være nogen?? _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ "we ride togehter, we die together" "brothers for life, bad boys for lifetime"

|
Frederik Gad
|
Posted - 08/07/2010 : 21:27:46
til at starte med kommer der ikke til at være en gobo høj shaman.jeg tager dog gerne gobo lærlinge.. :D ---------------------------- Vis dit skjold ære, vogt det med dit liv Dana Incendia!! |
Olivia Sjögren
|
Posted - 09/07/2010 : 01:19:17
kan der vel hurtigt komme efter gobbo lærlingen er lært op :P |
Asmus Kristoffersen
|
Posted - 09/07/2010 : 11:07:35
Jeg vil herne være lærling hos dig i det nye system. /svar på spørgsmål) 1) Asmus 2) 12 år 3) lige nu er det: Bork Slomkul, men ved ikke om det bliver det samme i september (you know nye regler) 4) orkDu skal vælge mig som lærling i at blive Shaman, for jeg er først og fremmest ret god til at spille rollespil, og brænder virkelig for magi, jeg er dog ikke så god til det, plus jeg er sjov at rende rundt med :) (og er det ikke sjovere at have en ueferren lærling?) Let me know if i be the chosen one :) signatur...? Edited by - asmuself@hotmail.com on 01/08/2010 16:35:03 |
emil jacobsen
|
Posted - 09/07/2010 : 11:30:38
ok men sig gerne til hvis du for brug for en gobbo høj shaman
|
Casper Baade
|
Posted - 12/07/2010 : 18:57:43
anyway, hvornår får man svar om man er blevet optaget? >.<
|
Frederik Gad
|
Posted - 13/07/2010 : 08:29:27
man får svar til september spilgangen.---------------------------- Vis dit skjold ære, vogt det med dit liv Dana Incendia!! |
Asmus Kristoffersen
|
Posted - 17/07/2010 : 12:05:08
Fedt nok_________________ Hvad sidder du foran computeren for, vi har en krig at vinde. |
Olivia Sjögren
|
Posted - 19/07/2010 : 16:36:40
cool |
Frederik Gad
|
Posted - 19/07/2010 : 18:09:04
Olivia. jeg har ikke fået noget fra dig endnu? ---------------------------- Vis dit skjold ære, vogt det med dit liv Dana Incendia!! |
martin nissen gad
|
Posted - 21/07/2010 : 12:30:19
(1) Martin Nissen Gad (2) 12 (3) jeg finder mit navn efter september (det bliver resettet) (4) jeg skal være ork shaman hvorfor jeg skal være din lærling : (1) du er min fætter (2) jeg har brugt rigtig meget tid og penge på mit udstyr og det ville være forgæves som fks min stav der har jeg fundet nogle knogler hjemme hos din far og (bonus) mor og jeg har spurgt mine forældre om vi ikke kunne koge nogle kyllinge knogler til min shaman og så har jeg spurgt mine venner om de havde nogle "shaman ting" og det havde en af dem så jeg fik nogle knogler med runer og forskellige tejn |
emil jacobsen
|
Posted - 21/07/2010 : 23:25:16
så må jeg nok oss hellere lægge en ansøgning for en sikkerheds skyld offgame navn: emil jacobsen offgame alder: 14 ingame navn fizgur race: GOBO grund: jeg har spillet gobo højshamanens lærling i to år jeg har spillet rollespil i 7 år og har spillet magiker i et par år jeg har masser af riter til templet og andet magi og så vil jeg rigtig gerne fortsætte med magi jeg har fede shaman ting og meget af det håber at det er godt nok til en lærlinge stilling hos dig =D Edited by - em-jac@hotmail.com on 21/07/2010 23:25:39 |
Olivia Sjögren
|
Posted - 24/07/2010 : 22:57:20
hehe.. sorry du :) har haft travlt..og når jeg endelig har havde skrevet en,, ****ede computeren og jeg blev sur men nu har jeg tid til at sætte mig og lave det :P (men det bliver som punkter.. gider ikk lave noget sammenhængene.. er på standby)Offgame navn: Olivia Bjerre Steenskjold-sjögren Offgame Alder: 13 -snart 14 (til oktober / november spilgang) Ingame navn: hedder Iv nu.. men tror jeg vil finde et andet.. men skal lige arbejde lidt på det .. Ingame Race: Gobo Begrundelse: -jeg er mere intereseret i magi roller end kriger roller, siden at jeg ikke kan slås -jeg er god til at se op til folk (skal man vel kunne som lærling) -som sagt er jeg interesseret i magi, og synes det er fedest igennem naturkræfter.. ergo SHAMAN -ehm.. Denis Kolzus anbefaler mig :) og synes jeg er god som goblin -jeg vil rigtig gerne lære noget mere om at spille grønhud -jeg er kreativ (siger folk) så det med kostume, og genstande til ja, templer osv. kan hurgtigt skaffes. -jeg har tit en løsning på alle problemer -det er bare ik sikkert det kan lade sig gøre -mit goblin tøj er godt -kan det i hvert fald blive -jeg er sikkert hyggelig er være sammen med. og jeg er indtil videre den eneste pige der har ansøgt stillingen skriv til mig, via facebook eller telefon (du kan få mit nummer fik du fanger mig på FB) hvis der er flere spørgsmål.. for mangler sikkert et masse i begrundelsen,, men jeg STINKER til at skrive begrundelser.. |
Rene Hansen
|
Posted - 29/07/2010 : 12:25:38
1. Egern 2. Efter 20 et eller andet sted... 3. Nakk [i Pak] 4. OrkDu vil altid være sikker på at det er dig jeg snakker til når det er vigtigt. Jeg skal nok tale så jeg er sikker på du hører mig når ting skal understreges. Og hvis du vælger en anden så spiser jeg hans venstre arm, efter jeg har flået den af. - I am a PowerPuff girl.
Edited by - saymyname@ofir.dk on 29/07/2010 12:27:51 |
Olivia Sjögren
|
Posted - 30/07/2010 : 19:38:51
DEAL (no way back!)rettelse: ingame-navn: Kantarel Snylte Kamarops tilføjelse til begrundelse: jeg er et geni! -på svampe |
martin bargmann
|
Posted - 08/08/2010 : 10:48:22
må man godt sende en mail / rokada post ? :) og da jeg gik ind for at tilmelde mig faldt jeg over det her : "Magi-brugere Det er ikke muligt at spille Magi-bruger da de er NPC´er til dette senarie" det stod der da jeg skulle tilmelde mig :) 
|
martin bargmann
|
Posted - 08/08/2010 : 10:54:14
og kan man ik få det afvide før september spilgang så vi lige ved det ;)! :) |
jacob pedersen
|
Posted - 09/08/2010 : 14:49:56
ansøger lærlinge stilling.off-game navn:jacob pedersen. off- game alder:12 år. in-game navn:spurv. race:gobbo du skal vælge mig som lærling, fordi jeg er en rigtig god rollespiller som ikke bare går offgame hele tiden, og at jeg adlyder hver ordre, jeg kan sagtens tåle at blive kostet lidt rundt med. |
Olivia Sjögren
|
Posted - 09/08/2010 : 18:24:51
HEY! jeg har lige hørt lidt rygter.. læst lidt herinde.. den nye verden kommer først til oktober? november?.. ergo,, bliver det med shaman lærling så også rykket? til oktober/november? |
jacob pedersen
|
Posted - 01/09/2010 : 18:37:34
frederik hvor gammel er du egentlig? bare for at spørge=) |