Spiller-boxen
  Email:   Kodeord:
   Ny bruger
   Glemt adgangskoden?
Rokada
  Forsiden
  Information
  Brug Rokada
  Forum Vis/Skjul emner i menuen Aktive emner
  Kalender
  Spørgsmål og svar   Reglerne
  Krøniken
Forum
Forum Aktive emner Medlemmer Søg

Forgot your Password?
 All Forums
 Spiller søgning
 Adelsfamilie søger livvagter
 Nyt emne  Svar til emne
 Send Topic to a Friend
 Printer Friendly
Page: 
of 2
Author Previous Topic Topic Next Topic  
Mike Larsen

Posted - 07/07/2010 :  14:01:21  Se profil  Send besked  Visit Mike Larsen's Homepage  Svar med citat
Vi søger 5-6 livvagter til GERF August, du vil blive rigeligt betalt...

Noget du vil? - Spørg!
Moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt!

Martin Nielsen

Posted - 08/07/2010 :  01:08:32  Se profil  Send besked  Visit Martin Nielsen's Homepage  Svar med citat
hey... jeg er god til at slås og løber ikke for en kamp og for penge det er bare et +Gå til toppen af siden
Mike Larsen

Posted - 08/07/2010 :  14:18:58  Se profil  Send besked  Visit Mike Larsen's Homepage  Svar med citat
Du er hyret. Foretrækker du at beskytte mænd eller kvinder (ingen af dem kan slås)

Noget du vil? - Spørg!
Moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt!Gå til toppen af siden

Jonas Ranbæk Rassing

Posted - 11/07/2010 :  20:17:31  Se profil  Send besked  Visit Jonas Ranbæk Rassing's Homepage  Svar med citat
Kan sige at det bliver ***** skægt.

vi får det skide skægt kan jeg love :D

Edited by - jonas_rassing@hotmail.com on 11/07/2010 20:17:45Gå til toppen af siden

Martin Nielsen

Posted - 14/07/2010 :  15:15:29  Se profil  Send besked  Visit Martin Nielsen's Homepage  Svar med citat
lige meget hvad køn det er bare der er kamp og penge :P hehe glæder meget tager ringbryne og måsk pladerustning med :DGå til toppen af siden
Sebastian Jørgensen

Posted - 15/07/2010 :  12:53:28  Se profil  Send besked  Svar med citat
Ved ikke om i har nogle krav? Men i alle tilfælde, så har jeg ikke nogle metaldele som jeg kan bruge..
Til gengæld Ér jeg god i kamp, Kan løbe hurtigt længe..

Ved ikke om i vil ha nye karaktere til det, men hvis i er ligeglade, så kan jeg tilføje at en af mine karaktere har gode sanser og kan bruge stort set alle typer våven, med undtagelse af buer..

Arnar Thorsson Kummer

Posted - 15/07/2010 :  18:06:40  Se profil  Send besked  Svar med citat
Altså, vi kommer fra et andet tågerige, så hvis du vil være med os fra starten af, skal du nok lave en ny karakter. Men vi kan også aftale at vi finder dig i spil, så kan du bruge din gamle.

Vi kræver at du helst er Rogælcontro self. :)
Og at du er loyal.

Mvh.
Tronarving til Fyrstedømmet Slenien
Cristopher Sylvester Valdemar Fabricius Gyldensaxing LöwenskjoldGå til toppen af siden

Sebastian Jørgensen

Posted - 15/07/2010 :  18:23:11  Se profil  Send besked  Svar med citat
Rogælcontro??

In any case, så kan jeg godt lave en karakter som kommer fra jeres tågerige.. Hvis i da fortæller mig hvad der skal stå i min baggrundskarakter, og hvilke evner jeg skal bruge..

Hvis I vælger at vil bruge min gamle, så skal i nok liige vide han er halvelver, selvom det ikke er tydeligt da han har fået skåret sine øre af..

Jeg syntes selv i skal have lov til at vælge Hvordan og hvorledes.. Vi kunne også lave noget over en ingame tråd hvorved jeg så allerede er jeres livvagt..

Arnar Thorsson Kummer

Posted - 15/07/2010 :  19:00:39  Se profil  Send besked  Svar med citat
Ja, som i at du tilbeder Rogælcon.

Du opretter en bruger på http://www.red-alert2.dk (Ellers kan du ikke se forummet, og der er også nemmere at have os alle sammen samlet på et forum)
Og går ind på foraet, "Familien", der kan du læse om os.
Der er også noget under GERF.

http://red-alert2.dk/upload/phpBB3/viewforum.php?f=32
http://red-alert2.dk/upload/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=275

Halvelver...Faolin???
Det er nok bedst hvis du ikke er halv. Selvom du har fået skåret ørene af, ville der vel være ar på ørene ikke? ;)

Og mth. til Ingametråden, de må i andre bestemme, jeg er ligeglad.
Jeg vil også gerne vide hvem af os du vil være livvagt for.

Mvh.
Tronarving til Fyrstedømmet Slenien
Cristopher Sylvester Valdemar Fabricius Gyldensaxing LöwenskjoldGå til toppen af siden

Sebastian Jørgensen

Posted - 15/07/2010 :  20:12:49  Se profil  Send besked  Svar med citat
Det med at tilbede er nok ik godt på Faolin at tro på en gud, da han indtil videre har været ikketroende.. Udover det, så ligger du ikke mærke til nogle ar som er 5 måneder gamle, slet ikke når de er på ørene..

Fordelen ved Fáolin er dog at han har en del venner, stort set alle steder med undtagelse af orkerne.. Og så self. At han har høgesyn, 6 sans, kan bruge samtlige våben Og en del skylder ham en tjeneste :D

Men vil stadig lade jer om at vælge.. Jeg er egentlig ligeglad med det..

Btw, har oprettet mig, men har ikke rettighederne til at læse den ene af de tråde du har lagt ind.. Og jeg kan være livvagt for alle.. Dog hvis i vælger at bruge Fáolin, så bør det nok ikke være en som er mega meget troende..

Anna Larsen

Posted - 16/07/2010 :  13:53:21  Se profil  Send besked  Visit Anna Larsen's Homepage  Svar med citat
Hej Sebastian. Jeg vil sige at du skal lave en ny karakter som menneske, da vi i adels familien ikke bryder os om elvere medmindre at de er højtstående adelige.
Mvh. Anna, datter i familienGå til toppen af siden
Sebastian Jørgensen

Posted - 16/07/2010 :  14:15:42  Se profil  Send besked  Svar med citat
Hey Anna :)

Vi har snakket om det og jeg fik at vide at jeg skulle bruge fáolin og så holde det hemmeligt for jer.. Og så skulle i regne det ud hen af vejen.. Men da Arnar sagde han ikke kunne beslutte for holdet, ventede vi med at finde på en måde som fáolin kunne være hyret til at beskytte jer på.. Og kan love for at jeg ved hvem du er.. Han omtalte dig hele tiden som " hans kære søster" :p

Arnar Thorsson Kummer

Posted - 16/07/2010 :  14:41:18  Se profil  Send besked  Svar med citat
Hehe :P

Anna Larsen

Posted - 17/07/2010 :  16:48:40  Se profil  Send besked  Visit Anna Larsen's Homepage  Svar med citat
Okay^^ Men hvis vi opdager det bliver vi nok ret sureGå til toppen af siden
Anton Rønholt

Posted - 20/07/2010 :  00:34:40  Se profil  Send besked  Visit Anton Rønholt's Homepage  Svar med citat
goddag, jeg har læst lidt om det her adelsfamilie noget, og syntes det lød ret interessant. jeg har lige derfor lige oprettet en bruger på den der red alert/lezzien whatever side i har og læst noget mere om det. jeg vil meget gerne spille med som livvagt. jeg har tænkt mig at lave en ny karakter der har arbejdet for familien længe. et ønske fra min side kunne være at blive personlig livvagt for august (ham det sorte får) det lyder til at kunne blive sjovt.

Me da' biggest, so me da' boss!!Gå til toppen af siden

Arnar Thorsson Kummer

Posted - 20/07/2010 :  12:34:20  Se profil  Send besked  Svar med citat
Super! :D

August! Du skal lige have sat nogen flere ind på gruppen familien, så de også kan komme ind på Familieforaet.
Brugerne:
Sebbe
antonronholt

August Sepstrup

Posted - 20/07/2010 :  19:47:35  Se profil  Send besked  Visit August Sepstrup's Homepage  Svar med citat
Done & done

Arnar Thorsson Kummer

Posted - 21/07/2010 :  13:12:48  Se profil  Send besked  Svar med citat
Way! Tak!

Mads Grandt Thorup

Posted - 21/07/2010 :  18:00:44  Se profil  Send besked  Visit Mads Grandt Thorup's Homepage  Svar med citat
Hvor?

sortelver nekromantiker af LezzienGå til toppen af siden

Arnar Thorsson Kummer

Posted - 24/07/2010 :  14:14:09  Se profil  Send besked  Svar med citat
Ihhh!! Mads, på red-alert2.dk.

Mads Grandt Thorup

Posted - 24/07/2010 :  14:15:56  Se profil  Send besked  Visit Mads Grandt Thorup's Homepage  Svar med citat
jamen, hvor.

sortelver nekromantiker af LezzienGå til toppen af siden

Topic is 2 Pages Long:
  1  2

Nyt emne  Svar til emne
 Send Topic to a Friend
 Printer Friendly
Hop til: