| Author |
Topic  |
|
Mathias Wendt
|
Posted - 10/07/2010 : 22:07:09
Hey folkensDet er kommet til mit sarte øre (hehe) at der ikke længere er særligt mange højelvere til GERF kampagnen mere! :) Jeg ville høre om hvorvidt folk gerne vil have et nyt højelverhold? Jeg tænker som hovedfunktion at der IKKE skal være en fast religion i lejren. Derved har vi heller ikke et tempel! Lejren ville være til fri afbenyttelse af højelvere og andre fuldblods elvere (hvad der nu er definition af elvere som ikke er halv-elver) Den ville fungere som et tilflugtssted for alle af racen elver. Lejren er heller ikke en man kan alliere sig med da der er så mange forskelligheder. Den skal være åbensindet mod alle religioner. Hvor mange ville være interesseret i sådan en lejer/Hold. Kom med jeres kommentarer her i chatten. Vær hilset og Velmødt Hilsen Mathias Wendt ------------------------------------------------------------------------------------------ Me, Myself and I. Edited by - mathias_n_wendt@hotmail.com on 11/07/2010 12:37:02 |
Christian Holm Reichkendler
|
Posted - 10/07/2010 : 22:08:57
nyt højelverhold fedt.________________________________________________ i draw my sword and i kill you. Edited by - chr.reic@gmail.com on 10/07/2010 22:11:22 |
Mathias Wendt
|
Posted - 11/07/2010 : 12:50:55
Meget gerne nogle flere kommentarer?!? :P------------------------------------------------------------------------------------------ Me, Myself and I. |
Frederik Kühl
|
Posted - 11/07/2010 : 12:56:44
Hey Mathias .. Du har allerede min støtte til det ^^________________ Før du kan score skal du have et mål |
Naomi Hagelberg
|
Posted - 11/07/2010 : 14:42:22
Jeg har i hvertfald intet imod at konceptet :)__________________________________________ aka Diplomatfrue Chalice og holdleder for Lezzien. |
Jonatan Nielsen
|
Posted - 11/07/2010 : 15:06:22
god ide selv om jeg nok ikke skal spille elverrise and rise again to lambs become lions |
Lasse Nedergaard
|
Posted - 11/07/2010 : 16:36:51
Jeg kommer nok ikke ud og spiller højelever, men vil da gerne smide et par kommentarer :-) For det første - Fedt initiativ. For det andet - Det lyder ikke direkte som et højelverhold. Mere bare som et elver hold overall. Mit råd ville være at et højelver hold skulle være af højelvere (Men det er jo en smagssag. Syntes bare personligt det er fedt når højelvere spiller på at de er bedre end alle andre (og så tænkte jeg at de nok ikke ville dele lejr med andre). For det tredje - Jeg kunne jo forslå et "bedehus" or whatcha' call it. Et hus hvor man kan bede til hvad man nu har lyst til, uden nogen speciel gud er tilknyttet. |
Patricia Petersen
|
Posted - 11/07/2010 : 22:13:10
Synes at det lyder son en god idé..! |
Mads Grandt Thorup
|
Posted - 12/07/2010 : 11:51:50
lyder som en fed ide. men som lasse siger er det nok mere en fre elverlejre. men jeg syntes mest om iden om en fre elver by/lejre frem for et højelver hold.sortelver nekromantiker af Lezzien |
Allan Jensen
|
Posted - 13/07/2010 : 11:14:30
Først og fremmest har jeg hverken noget imod et nyt Højelverhold eller en ny Højelverlejr; men en "fri" Elverlejr er noget helt andet - ikke at jeg har noget mod det - jeg mener bare at en sådan een er ved at blive etableret i henhold til det nye system, så to af slagsen vil nok være et overkill  Arn den ukuelige Sølvsværd |
Naomi Hagelberg
|
Posted - 13/07/2010 : 12:07:56
Er vildelverne da ved at lave en sådan by? Hvis I er, så bliver det vist et gennemgående træk ved de nye lejre. Sortelvernes lejr bliver nemlig også åben for andre racer. Her bliver fællesnævneren dog, at folk har et sort sind. Lejren styres af sortelverne. Dog med et råd af de andre racer under Sortelver Fyrstinden. Folk i sortelverlejren skal acceptere sortelverstyret og sortelverkulturen på samme vis, som man accepterer Mafiaen i et kvarter styret af samme. Kommer de tidligere vildelvere til at have en fællesnævner? Et moralkodeks der adskiller sig fra den højelverstyrede lejr? Holder I op med at beskytte skoven? Lukker I andre racer end elvere ind? __________________________________________ Holdleder for Lezzien. |
Allan Jensen
|
Posted - 13/07/2010 : 19:41:18
Naomi: Du taler mod bedre vidende (sagt i en positiv ånd), idet du har været inde på vores forum og læst om vores ideer - det må være en god ide, når flere vil bruge konceptet i en eller anden form  Der kommer naturligvis en udmelding, om hvilke Elvere, der holder til i lejren, når vores baggrundshistorik er på plads  Jeg vil ikke røbe andet end at skoven helt sikkert bliver "hellig" for os Elvere i lejren  Arn den ukuelige Sølvsværd |
Naomi Hagelberg
|
Posted - 13/07/2010 : 21:39:12
Nu er jeg ikke meget for at tage et decideret skænderi over en debattråd, da skrevne ord ofte lyder hårdere end de er. Men jeg vil gerne præcisere, at jeg har ikke stjålet ideen fra vildelverne. Jeg har fået den foræret af Lisanette på vores allerførste møde.Det er helt i orden, at du ikke vil frigive detaljer om jeres fremtidige lejr. Og jeg vil bestemt heller ikke hive information ud af dets fortrolighedsfora. Grunden til at jeg spørger, er fordi du protesterer lidt imod højelverlejren, da du mener, at jeres lejr bliver tilsvarende. Derfor prøvede jeg at finde ud af om de nu også er tilsvarende, da jeg kan forestille mig, at hvis de ikke er, så vil de blive brugt forskelligt af forskellige folk. Og dermed opretholder højelverlejren sin berettigelse. I betragtning af vores to holds nuværende forhold, vil jeg jo nok ikke søge sanctuary hos jer, men vil foretrække højelverne. Sidste gang blev jeg jo skalperet og lemlæstet på mit diplomatiske besøg ;) Jeg ved dog selvfølgelig ikke, om dette forhold mellem vores to lejre, vil fortsætte i den nye verden. Det må tiden vise. __________________________________________ Holdleder for Lezzien. |
Allan Jensen
|
Posted - 13/07/2010 : 23:15:35
Naomi dette er ikke noget skænderi og ikke et forsøg på at starte et og du har ret i, at det skrevne ofte kan virke hårdere end tilsigtet  For det første har jeg ikke protesteret mod en ny Højelverlejr (det er ganske fedt, hvis der bliver etableret et)  For det andet beskylder jeg dig heller ikke for at ha' stjåldet ideen, men inspireret af den (der er stor forskel)  For det tredje var det en ide Mark, Lisanette og jeg havde diskuteret lige efter hun havde fortalt om skabelsesberetningen, som var inspirationskilde til det nye setup på det omtalte allerførste møde  For det fjerde har vores nuværende holds indbyrdes forhold på godt og ondt intet at gøre med vores forhold i det nye setup, da vi sådan set starter fra scratch og tavlen er visket ren  For det femte kan jeg ikke frigive så meget om vores lejr, da vi ikke er klar med codecs og historik endnu ligesom vi mangler information fra spilmestrerne  Det kan da godt være at spilmestrene skaber en konflikt - men det vil i såfald være en helt ny og ikke ha' noget med Mintaria at gøre medmindre en eller os begge (eller nogle helt tredje) er "bådflygtninge, alt andet vil være Metagaming og dårligt rollespil - så søg du bare trygt tilflugt hos os  Slutteligt vil jeg da gerne dele nogle roser ud til dig Naomi, for at tage initiativ lægge tag til de indledende manøvrer  Arn den ukuelige Sølvsværd |
Christinna Beeken
|
Posted - 13/07/2010 : 23:22:13
Hej Mathias som du nok ved bliver der fra september startet ny spilverden og du er ganske velkommen til at dukke op til det kommende møde med spilmestrene og holdlederne hvis du har et ønske om at oprette et højelverhold :)Jeg er Jens, jeg er født i Moravia, så gik jeg til Mintaria. Mine forældre blev dræbt af orker, jeg dræbte dem da jeg var 7 med mit magiske sværd, jeg hader orker, så jeg dræber dem. - Wuhuuu, I'm free, free at last |
Mathias Wendt
|
Posted - 14/07/2010 : 00:54:43
Jamen giv mig da en Dato kære Christinna! :)Så vil jeg håber jeg kan dukke op!! :) Mange hilsner fra Mathias Wendt ------------------------------------------------------------------------------------------ Me, Myself and I. |
Naomi Hagelberg
|
Posted - 14/07/2010 : 07:59:21
25. juli kl. 12 i Tyrolerhuset__________________________________________ Holdleder for Lezzien. |
Mathias Wendt
|
Posted - 14/07/2010 : 11:00:14
Selvfølgelig den dag jeg skal på arbejde! :SMøg! ------------------------------------------------------------------------------------------ Me, Myself and I. |
Christinna Beeken
|
Posted - 14/07/2010 : 11:53:11
Mathias: Evt skriv en mail til spilmester@gerf.dk med en hurtig baggrundshistorie og hvad du vil opnå med holdet så tager vi det med i planlægningen på mødet :)Jeg er Jens, jeg er født i Moravia, så gik jeg til Mintaria. Mine forældre blev dræbt af orker, jeg dræbte dem da jeg var 7 med mit magiske sværd, jeg hader orker, så jeg dræber dem. - Wuhuuu, I'm free, free at last |
Rene Hansen
|
Posted - 29/07/2010 : 12:14:06
Hej Mathias,For Dahan ;) Med venlig hilsen - I am a PowerPuff girl. |
Christian Holm Reichkendler
|
Posted - 29/07/2010 : 19:02:51
jeg syntes at en elverby hvor der nemt opstår proplemer mellem racerne og at alle kan have alle stillinger ville være fedt.________________________________ i draw my sword and i kill you.
 |