| Author |
Topic  |
|
Stephan Schönemann
|
Posted - 23/07/2010 : 00:20:30
Som overskriften nok siger, leder jeg efter et svar på hvad Proffesionen "Paladin" egentligt er. har man nogle specielle ting man gør/kan i forhold til evt en kriger, eller lign???skriv venligst en længere forklaring, og evt hvad de går ind for osv. Mvh Stephan Schönemann "Askr Völun, bedre kendt som Gentleman røveren. Skjuler mit ansigt, men ikke mine manerer. Røver din pung, og pigernes hjerter." |
Casper Baade
|
Posted - 23/07/2010 : 00:25:23
Tjaa...tænk på WoW ^^ Svag Magi + Melee WepsTænkt på det som en Præst der Healer, men bare som også kan kæmpe med overpowered Plate + Skjold og Sværd. men de tager 100 år at levele >.< Ved ik hva jeg mer skal forklare... ja og så med cirkel 3-4 i din magibog ofc Edited by - Casper@baade.info on 23/07/2010 00:25:59 |
Stephan Schönemann
|
Posted - 23/07/2010 : 00:31:26
hmmm, tjo det er faktisk awesome, og rimelig meget hvad jeg gerne vil spille ^^skal nemlig lave mig et kostume der minder om en Warhammer 40K Witch hunter Inquisitor (selvfølgelig i middelalder settings) med stor armour, og lang læder frakke og store støvler, våben og et skjold :D Tak for hjælpen Stephan Schönemann "Askr Völun, bedre kendt som Gentleman røveren. Skjuler mit ansigt, men ikke mine manerer. Røver din pung, og pigernes hjerter." |
Frederik Fonsholt
|
Posted - 23/07/2010 : 11:43:56
En paladin (I rokada-systemet) er en kriger, som ved at beskytte et tempel, har adgang til den pågældende guds kræfter. @Casper: Der er ikke noget der hedder "Levele" (Hverken her, eller i WoW, da det heller ikke er et engelsk ord :P) Der er også alternativet "Kraftvogter", som svarer til en paladin, de beskytter bare en troldmand i stedet, og får så adgang til hans magiskole.Edited by - frederikmarinus@yahoo.dk on 23/07/2010 11:44:26 |
Stephan Schönemann
|
Posted - 23/07/2010 : 11:52:57
så frederik, du mener at Paladiner er nogle som er knyttet til en bestemt religion og derved har deres krafter??? men hvordan virker det i praksis??"Askr Völun, bedre kendt som Gentleman røveren. Skjuler mit ansigt, men ikke mine manerer. Røver din pung, og pigernes hjerter." |
Casper Baade
|
Posted - 23/07/2010 : 13:43:21
sorry, det med levele mente jeg at få EP til Magibogen, det er det der tager 100 år >.< hope you understandog huski at fiund en mester :D Edited by - Casper@baade.info on 23/07/2010 13:44:48 |
Jon Stadil
|
Posted - 23/07/2010 : 15:23:26
Nu har jeg så spillet paladin og kan så fortælle dig hvad det er :P Du starter som præst, eller som kriger, og så langsomt oplærer sig i den anden proffesion. Fx startede jeg som Præst, og da jeg så syntes jeg havde nok præste-lære og var høj nok magi-cirkel (du skal være cirka 5-6 cirkel, så passer det bedst). Og så begyndte jeg ingame at træne lidt med soldaterne, og off-game brugte jeg mine EP på kriger evnen som rustningsbrug skjoldbrug og våbenbrug ;)Den anden måde er at starte som kriger og så når du er en GOD kriger og jeg mener GOD din præst i din religion skal mene du er god nok!!!!!! Så skal du snakke med din tro's præst og så få tilladelse til at blive lært op i religionen til du igen. Du skal så begynde at bruge dine EP på magi. Vil foreslå Læse Magi og Skrive Magi, så kan du få præsten i dit tempel til at skrive nogle magier til dig. Og hvis du ikke gider det så bare gå op i cirkler til du er omkring 5. Og så er du paladin. Det har intet med magi og gøre! Det er religion. En paladin er en HELLIG KRIGER. :) håber det hjalp. Kan sige jeg brugte næsten 3 år på den karakter før den blev til en paladin ;) og det er med bonus EP jeg fik for fedt spil.. EDIT: Glemte lige at side at du skal have en mester når du skal lære dig op i præste delen af det her ;) Kriger delen er ikke så vigtigt at have en mester til, men hvis du ER præst og så skal være paladin. Vil jeg foreslå du starter som jeg gjorde, med at lære hvordan man slås ved at kæmpe mod de soldatere/krigere dit hold har. GERF: Præst og Paladin af Tarini, Ran' iez Moldo Qu'flatuq. Phoenix: Præst af Kumanis, Shi'heran Vindbærer Menig Satan i Team Djævel & Tilfreds regnvejrs-spiller Edited by - jon@stadil.net on 23/07/2010 15:30:22 |
Frederik Gad
|
Posted - 23/07/2010 : 15:31:20
det bliver så noget helt andet med de nye regler.men det kommer nok. ---------------------------- Vis dit skjold ære, vogt det med dit liv Dana Incendia!! |
Stephan Schönemann
|
Posted - 23/07/2010 : 15:37:20
jon S: det var en rigtig god forklaring af en Paladin ^^ men jeg regner ikke med at kunne bruge de næste 3 år på at bygge den op, selvom det lydder godt!! Men kan godt lide tanken om at det er en kriger der bliver oplært i præstemagi, og selvfølgelig omvendt ^^"Askr Völun, bedre kendt som Gentleman røveren. Skjuler mit ansigt, men ikke mine manerer. Røver din pung, og pigernes hjerter." |
Jonatan Nielsen
|
Posted - 24/07/2010 : 03:48:39
en paladin er vel lidt det samme som en tempelridder i virkelighedenrise and rise again to lambs become lions Edited by - jona@t40.dk on 25/07/2010 03:41:53 |
Christian Holm Reichkendler
|
Posted - 25/07/2010 : 20:56:52
jon du glemte lige at man ikke behøver at kunne alle evner men at få folk til at tro at man kan alle evner.________________________ i draw my sword and i kill you. |
Jon Stadil
|
Posted - 31/07/2010 : 20:42:51
jaja ;) men hvis du skal vöre en paladin som i World Of Warcraft ;)og det er ikke det samme som en tempelridder, for en tempelridder tager pa korstog og bruger ikke magi ;P mener jeg ihvertfald GERF: Præst og Paladin af Tarini, Ran' iez Moldo Qu'flatuq. Phoenix: Præst af Kumanis, Shi'heran Vindbærer Menig Satan i Team Djævel & Tilfreds regnvejrs-spiller |
Jonatan Nielsen
|
Posted - 01/08/2010 : 10:57:44
mente også mere at ligne ved at de begge er en ridder med teologisk grunde til krigsførelserise and rise again to lambs become lions |