Spiller-boxen
  Email:   Kodeord:
   Ny bruger
   Glemt adgangskoden?
Rokada
  Forsiden
  Information
  Brug Rokada
  Forum Vis/Skjul emner i menuen Aktive emner
  Kalender
  Spørgsmål og svar   Reglerne
  Krøniken
Forum
Forum Aktive emner Medlemmer Søg

Forgot your Password?

All Forums
 Generelt
 gyfer i det nye system
 Nyt emne  Svar til emne
 Send Topic to a Friend
 Printer Friendly

Author Previous Topic Topic Next Topic  
Christian Holm Reichkendler

Posted - 25/07/2010 :  21:33:12  Se profil  Send besked  Visit Christian Holm Reichkendler's Homepage  Svar med citat
var i tvivl så ville spørge om der kommer til at være gyfer i det nye system.
hvis ja: er det så de samme som før. hvis ja: beholder man dem så stadigvæk
Mads Grandt Thorup

Posted - 25/07/2010 :  21:35:52  Se profil  Send besked  Visit Mads Grandt Thorup's Homepage  Svar med citat
ren gæt.(fra min side)
da det bliver en ny verden mister du dine gamle ting, der kan/skal bruges ingame.

sortelver nekromantiker af LezzienGå til toppen af siden

Christinna Beeken

Posted - 25/07/2010 :  22:53:11  Se profil  Send besked  Visit Christinna Beeken's Homepage  Svar med citat
Du vil ikke kunne bruge dine gamle gyffer i det nye system da de gyffer der eksistere nu er i en helt anden del af verden.

Jeg er Jens, jeg er født i Moravia, så gik jeg til Mintaria. Mine forældre blev dræbt af orker, jeg dræbte dem da jeg var 7 med mit magiske sværd, jeg hader orker, så jeg dræber dem.
- Wuhuuu, I'm free, free at lastGå til toppen af siden

Christian Holm Reichkendler

Posted - 26/07/2010 :  13:47:27  Se profil  Send besked  Visit Christian Holm Reichkendler's Homepage  Svar med citat
okey tak

philip nielsen

Posted - 04/08/2010 :  21:35:45  Se profil  Send besked  Visit philip nielsen's Homepage  Svar med citat
alt bliver resetet, så ja du mister dine gyffer. og du skal lave ny karekter og så videre... Gå til toppen af siden

Nyt emne  Svar til emne
 Send Topic to a Friend
 Printer Friendly
Hop til: